יום שלישי, 29 ביולי 2014

טבעת אירוסין של נטלי חלק ב

בחודשים האחרונים אני מרגישה כמה היא חסרה לי, כמה קשה לי שהיא לא כאן כמה רחובות ממני, כי כל "החבורה" שלנו התפרקה היא הייתה הדבק של כולם היא חיברה בין אנשים שונים שבלעדיה לא היו מוצאים מכנה משותף. חוץ מזה שגם אני כבר רוצה לקבל טבעת אירוסין, זה מצחיק אבל בניגוד לחברות אחרות שהיו לי שכל הזמן היו סביב תכנון החתונה ושמלה, היא ממש לא כזו.. היא בכלל לא מדברת על זה, רק אם שואלים אותה, אז היא עונה תשובות קצרות. היא תמיד אמרה שלא מעניין אותה כל הטקסיות הזו והמסיבה הגדולה, גם טבעת אירוסין לא היתה בראש סדר העדיפויות, היא הייתה בטוחה שהן יתחתנו, ולא דיברה איתו על הצעת נישואין אף פעם. אולי ככה מגיעים למצב של טבעות אירוסין? לא חושבים על וזה מגיע לבד? כמו שאומרים שתפסקי לחפש חבר את תכירי מישהו. שזה בערך המוטו של נטלי בחיים, מה שצריך לקרות קורה, פשוט צריך ליהנות בדרך. כמו שאמרתי תמיד הכל הלך לה בקלות, יש לה תואר ראשון במדעי התנהגות וכלכלה. ולי אין בכלל חברות אקדמיות חוץ ממנה, ששאלתי אותה אם היה לה קשה בלימודים היא אמרה שזו הייתה חוויה כיפית ופה ושם היו מבחנים.

גם חבר טוב שלה שהכרתי דרכה אמר: לא יודע איך היא הוציאה תואר, כל הזמן היינו יוצאים ומבלים אבל תמיד היו לה ציונים טובים, והיא הייתה לומדת רק יומיים לפני מבחן, ביומיים האלה הייתה מסתגרת בחדר, לא היינו רואים אתה. שזה די דומה לזוגיות שלה, שפתאום כבר לא רואים אותה מבלה בת"א, היא מגיעה לת"א פעם בחודשיים, קובעת עם כולם, וכולם מגיעים הפגישות האלה שהם מעין איחוד של "החבורה".



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה