יום חמישי, 10 ביולי 2014

אולי במלחמה אמצא טבעת אירוסין


אין מה לעשות קשה למצוא אהבה בשנים האחרונות, קשה להכיר מישהו רציני, וקשה להגיע למצב שממש מתקרבים זה לזו, אבל הבעיה האמיתית היא למצוא מישהו שמוכן לקשר. אבל אם יש משהו שתמיד מקרב בין אנשים זה מצבים קיצוניים. אני כל כך רוצה כבר אהבה אני רוצה שמישהו יתאהב בי מעל הראש ויציע לי נישואין, כמו שקרה לכל החברות שלי. גם אני רוצה את הסיכוי לקבל טבעת אירוסין. במיוחד שיש לי חנות של טבעות אירוסין מתחת לבית, זה גורם לי לחשוב על זה יותר, שאני רואה גבר שיוצא עם שקית וכנראה שבתוכה טבעת אירוסין.

אז עכשיו אנחנו במצב מלחמה, זה מזכיר לי את המבצע הקודם שהיה, שגם אז היו אזעקות בת"א. היו לי שכנים שגרו דלת מול דלת שניהם רווקים וכל אחד מהם גר עם שותפים, אני נסעתי להורים שלי באותה תקופה, כי רציתי להתרחק מהאזור. כשחזרתי הם כבר היו זוג, מסתבר שהמפגשים האלו בחדר המדרגות גרמו להם להתקרב, לדבר ולהיפתח.  היום הם חיים יחד בדירה שלה, הם עדיין שכנים שלי, ולפני כמה ימים הוא הציע לה נישואין, בכל זאת עברה שנה וחצי מאז. והם עברו לגור יחד לפני שנה. אתמול שירדתי עם הכלב, ראיתי אותה ושמתי לב שיש לה טבעת אירוסין קלאסית עם יהלומים קטנים בצדדים ויהלום אחד גדול. שאלתי אותה, מתי זה קרה? והיא אמרה לי ממש עכשיו לפני יומיים שהתחילה המלחמה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה