יום חמישי, 17 ביולי 2014

טבעת אירוסין עם מלא תקלות.

חשבתי על הזה הרבה, והחלטתי שאני רוצה להפתיע אותה עם הצעת נישואין, כבר תכננתי הכל, אני אקח אותה למדבר נפרוש סדין ונשתה יין טוב, ואז אני אשאל אותה אם היא רוצה לחיות איתי עד סוף החיים.
קבעתי עם אחותי ללכת לחנות של טבעות אירוסין, אימא שלי התרגשה ששמעה את זה, התחילה לבכות, אמרתי להם שלא יפלטו שום דבר לידה בארוחת ערב, וכולם הסכימו לשמור על הסוד.
הלכתי עם אחותי לקניון וראינו המון טבעות אירוסין מסוגים שונים, טבעות אירוסין מיוחדות, טבעות קלאסיות ועוד כל מיני שמות שאני לא זוכר. בסוף לאחר מה התלבטויות, מצאתי את הטבעת שהכי תתאים לה, טבעת אירוסין בסגנון קלאסי עם אבנים קטנות צדדיות.
הטבעת הייתה אצלי, כבר כמה ימים אני הולך איתה בכיס הקדמי שבג'ינס. אבל אז התחיל המבצע, המלחמה, התוכנית שלי לנסוע למדבר קרסה, כל פעם שהיינו בבית והרגשתי זה הרגע להציע לה, הייתה אזעקה, אחרי 5 ימים של לחימה, והבנה שזה לא יגמר בקרוב, החלטתי לעזוב את הרעיון הזה ולחכות קצת, אבל זה כל הזמן היה לי בראש, ברגע שאתה לוקח על עצמך החלטה כזו זה לא קל לעזוב אותה בצד. ואז הייתה אזעקה ב- 6 בבוקר, נכנסנו לממ"ד ובזויות העין ראיתי את הג'ינס שלי עם הקופסא של הטבעת אירוסין מבצבצת. מבחינתי זה היה סימן, כרעתי על הברך עם תחתוני בוקסר והצעתי לה, היא התחילה לבכות, זה היה פורקן של הלחץ מכל המלחמה וההתרגשות תוך כדי בכי היא אמרה כן, חיבקתי אותה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה