יום שלישי, 29 ביולי 2014

טבעת אירוסין של נטלי חלק א


לנטלי תמיד הכל הלך בקלות, עטוף בצחוק שסוחף איתו את כולם. את נטלי הכרתי דרך שכנה שלי שהייתה חברה שלה, נטלי תמיד צחקה על הכל ועל כולם אבל זה היה הקסם שלה, כולם ידעו שהיא צוחקת, ולכן אף אחד לא נפגע ממנה.

אני ונטלי התקרבנו, והפכנו להיות חברות טובות, יש לה אישיות כובשת, תמיד שהיינו פוגשות אנשים, גברים או נשים הם הפכו להיות חברים וחברות קרובים והכל בזכות נטלי. היינו אוהבות להיכנס לחנויות של טבעות אירוסין ולמדוד טבעות בטענה שאנו בנות זוג ועומדות להתחתן. מי היה מאמין שנטלי זו שמוקפת ידידים, מצחיקה וכובשת, תהפוך לאישה המושלמת? היום היא מאורסת לגבר מקסים, הם גרים יחד בראשון לציון, ומגדלים כלב זאב חמוד ושובב. בן הזוג שלה vציע לה נישואין ונתן לה טבעת אירוסין קלאסית עם שילוב של אבנים קטנות בצדדים, טבעת באמת מיוחדת כמו נטלי. בשנתיים האחרונות בקושי יוצא לי לראות אותה, מאז שעברה לגור בראשון, אבל פעם בכמה חודשים אני מגיעה לבקר, והיא פשוט הפכה לאישה המושלמת, היא אופה עוגות, מבשלת תבשילים שלא יביישו אף סבתא. הבית שלה נקי תמיד, הרצפה מבריקה וכל דבר נמצא במקום שלו. נטלי תמיד הייתה זורמת אבל במובן החיובי, אם בשעה 3 בלילה הייתי מתקשרת אליה עם לב שבור, היא הייתה עוזבת הכל ולוקחת אותי למועדון, סימן ההיכר שלה היה אולסטאר (הנעליים). אבל היום היא הולכת על עקבים ולובשת שמלות. אני לא יודעת מה הגיע קודם השינוי בלבוש או טבעת אירוסין אבל כל המכלול הזה מתאים לה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה