יום ראשון, 6 ביולי 2014

למה לה יש הכל ולי לא?

לא נעים להודות אבל אני מקנאה, אתמול הייתי אצל חברה שלי, היינו כל חברות אצלה בבריכה, כן יש לה בריכה, יש לה דירת גן, דירה מהממת, היא והארוס שלה קנו בריכה ביתית אבל גדולה ועמוקה, היה מדהים, לא רצינו ללכת, נשארנו אצלה עד 7 בערב, מאחד בצהריים, היה מלא אלכוהול, וחברים של הארוס שלה, והזמנו המבורגרים, והיה לה מלא נשנושים, זה היה גן עדן. ואז כשחזרתי הביתה, הרגשתי בודדה.

איזה כיף לה שיש לה כזה בן זוג מדהים, איזה כיף לה שיש לה כזה בית ובריכה, חלום שלי זה לחיות כמוה, גם אני רוצה טבעת אירוסין כמו שלה. חבר שלה הציע לה נישואין לפני 3 חודשים, אני זוכרת את הפעם הראשונה שראיתי את התמונה שלהם יחד כזוג לפני שנתיים, אמרתי איזה כיף לה שיש לה חבר, ולא מזמן היא פרסמה את התמונה של טבעת האירוסין שקיבלה, טבעת אירוסין קלאסית, עם יהלום גדול ויהלומים בצדדים.



ועכשיו היא בעיצומן של ההכנות לחתונה, גם אני רוצה להיות במצב הזה. אני רוצה לפתוח קטלוג של טבעות אירוסין ולחשוב איזה טבעת חבר שלי יקנה לי. אבל אני לבד. אולי זה מאלכוהול, אבל זה ממש הכניס אותי לדיכאון, לפני שעה הייתי על גג העולם, אצלה בבית, לא הפסקתי לצחוק והיה לי הכי כיף שבעולם. ועכשיו אני בבית, בדירה שלי, דירה ריקה, שותפה אנטיפתית, הכל יש ומתפרק, והיא גרה בדירה מהממת, והיא בטח יושבת עכשיו אחרי מקלחת עם הארוס שלה והכלב על הספה רואים חדשות, מחובקים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה