יום ראשון, 6 ביולי 2014

טבעת אירוסין כי השגרה יחד יותר טובה

כל חברות שלי נשואות, ואני אפילו חבר לא מוצאת. למה? מה זה קטע מכוון מראש? על זה שהייתי בררנית, ואולי פגעתי בכמה גברים במהלך חיי? אז עכשיו לא מגיעה לי זוגיות?

יש לי שתי חברות נשואות כבר כמה שנים ויש לי עוד חברה שלא מזמן קיבלה טבעת אירוסין והצעת נישואין מרגשת. היא הייתה כמוני, הייתה לה זוגיות מלא שנים, ושהיא נפרדה מבן הזוג שלה היא עברה לגור בת"א, כל כך שמחתי שיש לי חברה מהילדות שעברה לגור קרוב אליי, היינו יוצאות יחד, וגם היא לא הייתה עושה חשבון, אם מישהו שלא היה הטעם שלה התחיל איתה, היא אמרה לו בפרצוף שהוא לא הטעם שלה, אז גם היא פגעה בלא מעט גברים, אבל היא מצאה את אהבת חייה לפני שנתיים, והיום יש לה זוגיות כמו שאני חולמת שתהיה לי, אני והארוס שלה התקרבנו יותר שהלכנו לחפש לה טבעת אירוסין, הלכנו לכמה חנויות של טבעות אירוסין, עד שמתאנו את הטבעת המיוחדת בשבילה. בזמן שחיפשנו אני והוא דיברנו, והבנתי מה היא מוצאת בו, הוא נראה טוב, הוא חמוד ומצחיק, הוא לארג', הזמין אותי לארוחת צהריים על חשבנו. והוא כל כך אוהב אותה.

היא אמרה לו שהחלום שלה זה בריכה בבית, לחזור מהעבודה בקיץ שחם בחוץ וישר לשים בגד ים והכנס לבריכה. אז הוא קנה לה בריכה.



איזה בן זוג מדהים. הלוואי עליי למצוא כזה. לפעמים אני בבית חושבת עליהם, יושבים ביחד מול הטלוויזיה, אוכלים ארוחת ערב יחד, כאילו זה מה שכיף בזוגיות, שיש לך עם מי לחלוק את החיים, את השגרה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה