יום שלישי, 2 בספטמבר 2014

טבעת אירוסין מתוך שלמות חלק א

אם רק היה לי חבר עכשיו, מישהו שיתמוך בי נפשית, אני עוברת תקופה לא קלה, ואני מרגישה בודדה כי אני צריכה לעבור זאת לבד.

עברתי לגור עם אימא שלי לפני כמה חודשים, גרתי שנים בת"א, אבל המצוקה הכספית גרמה לי לחזור לאימא שלי, הייתי מובטלת תקופה ארוכה ולא מצאתי עבודה, חודשיים אחרי שעברתי לאימא שלי מצאתי עבודה, פקידה בבית ספר למוזיקה, זו הייתה עבודה נוחה עם שכר טוב, אבל זה לא החזיק מעמד, אחרי חודשיים פיטרו אותי בגלל בעיות כלכליות בבית הספר.

ושוב אני מובטלת.. קשה לי לחפש נחמה אצל חברות, כי שאני באה אליהם ואני רואה מה להן יש בחיים ולי אין, זה קשה לי יותר.

חברה אחת גרושה, אבל יש לה ילדים, עבודה טובה ובן זוג חדש, חברה אחרת נשואה עם שני ילדי קטנים, החברה השלישית התארסה לא מזמן, בדיוק בתקופה הכי קשה שלי, שעברתי לגור אצל אימא שלי והייתי מובטלת, שראיתי את התמונה בפייסבוק של טבעת אירוסין, כמעט בכיתי, לא יכולתי להתקשר אליה אפילו להגיד לה מזל טוב.

לאחר מכן שמצאתי עבודה, התקשרתי ונפגשנו, היא הייתה נראית קצת שונה, פתאום אישה עמדה מולי, כנראה שעם טבעת אירוסין זה נראה אחרת, ישבנו בבית קפה, ודיברנו, אני שמתי לב לזה שישבנו מול חנות של טבעות אירוסין, היא לא..

חשבתי אולי היקום מנסה לרמוז לי משהו.. שתכיף אכיר את אהבת חיי ואולי גם לי יציעו נישואין בקרוב. אבל זה לא קרה.

תגובה 1:

  1. אני חווה תוצאה מיידית בתוך 3 ימים של אהבה חלק איות קסם שהושק בשמי על ידי אצן Dr.oduduwa, הייתי נואשות המבקשים פתרון מיידי כדי להחזיר שותף אהבה לשעבר. ניסיתי כל כך הרבה אהבה אחרים גלגלית האיות באינטרנט אף אחד מהם לא היה מסוגל לעזור לי, עד חבר תרזה יעץ לי במקום מגע אמיתי קסם קסם קסם אהבה בשם Dr.Oduduwa, נתתי לו ניסיון אחרון לשלוח הודעה ל צור קשר עם Dr.Oduduwa כתובת דוא"ל באמצעות:
    (dr.oduduwaspellcaster@gmail. com)
    היום אני מאוד שמחה להעיד כי סיפור האהבה שלי יש שינוי לטוב. בעלי לשעבר חוזר הביתה אתמול אחרי כמה חודשים של ניתוק. Dr.Oduduwa קסם קסם קסם הוא עובד חזק אמיתי באופן מיידי בתוך 3 ימים של אהבה חלק איות ההפעלה. זה עובד כמו קסם בשבילי לשחזר בחזרה אהבה אבודה אמון לתוך בית הנישואין. אני מאוד ממליץ Oduduwa אהבה ערוץ האיות לכל מי שרוצה להתפייס עם שותף אהבה לשעבר, גם קסם כישוף האהבה כדי לשחזר נשואים שבורים, אהבה חלק להחזיר את אהבה לשעבר שותף אכפתיות קסם קסם אהבה לגלות אהבה אמיתית חדשה. Dr.Oduduwa קסם אהבה חלק עבודה תוצאה מיידית שחזור של אהבה אבודה להחזיר אמון בחזרה לתוך מערכת היחסים הנישואין.
    היום אני שמח לחלוק איתכם ואני בכנות יעץ לך לשלוח הודעה ליצירת קשר עם Dr.Oduduwa אישי WhatsApp לא: +79268011965

    השבמחק