יום שבת, 7 ביוני 2014

איך לגרום לו לתת לך טבעת אירוסין חלק א'

את בזוגיות כבר זמן רב, את רוצה לקבל הצעת נישואין מבן הזוג שלך, איך לעשות זאת? האם אולטימטום זו הדרך?

יש לא מעט נשים שנמצאות במערכות יחסים ארוכות ורוצות לגרום לחבר שלהן, לתת להן טבעת אירוסין כחלק מהצעת הנישואין, למה זה כל כך חשוב לנו הנשים לקבל טבעות אירוסין? מכיוון שבמשך שנים רבות טבעת אירוסין היא סימן חברתי מוסכם שהגבר שלך אוהב אותך ורוצה להתקדם איתך הלאה, להקים איתך משפחה ולבנות איתך בית.

אז איך עושים זאת? נשים רבות מגיעות למצב שהן מעמידות לבן הזוג אולטימטום. וזו לא הדרך, כשאר מעמידים אולטימטום למעשה משאירים 2 אופציות, או להיפרד או להתחתן. גברים ברובם אינם מגיבים טוב תחת לחץ, ויכול להיות שהוא כן היה בוחר באופציה של להתחתן אבל בגג הלחץ הוא יבחר באופציה השנייה. אז איך כן ניתן לגשת לעניין בכל כך רגיש הזה?

לדבר- לשאול את בן הזוג תוך כדי שיחה רגועה, לברר מה גישתו לגבי נישואין? באם הוא נגד המוסד הרבני? האם הוא עדיין לא בשל להקמת משפחה? לברר איתו בעדינות מה מפריע לו להתקדם איתך לצעד הבא.

לתת לו להרגיש את חסרה לו- במערכות יחסים ארוכות מתחילים לקחת זה את זו כמובן מאליו, זה ברור שאת חוזרת הבייתה בכל ערב, זה ברור שאת אחראית על הכביסה, להכין אוכל וכדומה. אז תשני קצת את השיגרה. תישארי לישון אצל ההורים או חברה, כמובן תתקשרי לידע אותו, אבל רק לקראת סוף הערב, בתירוץ של: אין לי איך לחזור אז אני נשארת לישון כאן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה